Roboty wykonane w roli Głównego Wykonawcy i Podwykonawcy w ciągu ostatnich lat:
Nazwa projektu i kraj |
Nazwa klienta |
Rodzaj wykonywanych robót i rok ich ukończenia |
Wartość kontraktu |
Most Holmen Kopenhaga Dania |
Bladt Industries A/S |
Wykonanie stalowego mostu zwodzonego. 2004r. Most dwudźwigarowy, dźwigary o zmiennej wysokości, poprzecznie w rozstawie 3m, płyta pomostu ortotropowa. Ciężar konstrukcji – 92,5t |
182.000,ooEURO |
Most Wolin |
J.V.NECSO Entrocanales Cubiertas S.A. MOSTOSTAL Warszawa S.A. |
Wykonanie II etapu produkcji i montaż stalowego mostu łukowego. 2003r. Konstrukcja nośna - łuk ze ściągiem, pomost podwieszony na ukośnych linach Rozpiętość – 165m Wypiętrzenie łuku – 26,5m, Wysokość nad lustrem wody ca 39,0m Ciężar konstrukcji - łuk 450t i pomostu 400t
|
680.000,ooEURO |
Most Wolin |
J.V.NECSO Entrocanales Cubiertas S.A. MOSTOSTAL Warszawa S.A. |
Wykonanie II etapu produkcji i montaż konstrukcji stalowej Sekcji V. 2003r. Konstrukcja nośna – 4 stalowe dźwigary blachownicowe z współpracującą płytą żelbetową pomostu Schemat statyczny – belka dwuprzęsłowa ciągła o rozpiętości 2x60,0m rozpiętość całkowita – 120,0m Ciężar – 406,0t
|
120.000,ooEURO |
Wiadukt WD-2
Szczecin |
STALKON Sp. z o.o. Szczecin |
Montaż konstrukcji stalowej wiaduktu WD-2 2002r. długość całkowita - 97,845m rozpiętości – 15,35m Ciężar – 300t |
50.000,ooEURO |
Most Św. Rocha Poznań |
Mostostal Warszawa S.A. |
Demontaż przęsła łukowego Mostu Św. Rocha w Poznaniu 2002/2003r. rozpiętość przęsła 75m ciężar całkowity konstrukcji – 400T Demontaż „wypornościowy” całego przęsła przy użyciu podpór pływających |
142.000,ooEURO
|
Most Frankfurt nad Odrą |
PORR Austria |
Demontaż mostu łukowego 2002r. Konstrukcja łukowa -długość 60,0m -ciężar przęsła 460t |
168.000,ooEURO
|
Most M-3 przez Regalicę w Szczecinie |
Mosty Płock S.A |
Montaż konstrukcji stalowej mostu M-3. 2001/2002r. Długość- 535m Konstrukcja dwudźwigarowa 6-cio przęsłowa, Wysokość dźwigarów zmienna od 3,5 - 6 m. nad podporami, Całkowity ciężar konstrukcji stalowej 2350 t |
775.000,ooEURO |
Most MA-7 przez rzekę Wartę Poznań |
Mostostal Kielce |
Montaż konstrukcji stalowej przęseł nurtowych mostów MA-7. 2001r. Ciężar montowanych przęseł nurtowych po 145t Długość 28m |
93.000,ooEURO |
Wiadukt WD-1
Szczecin |
STALKON Szczecin |
Montaż konstrukcji stalowej wiaduktu WD-1 2001r. Długość całkowita - 98,72m Szerokość – 11,8m |
44.000,ooEURO
|
Most tramwajowy przez Regalicę Szczecin
|
Mostostal Będzin |
Montaż konstrukcji stalowej mostu tramwajowego 2000/2001r. Scalanie i montaż przęseł lądowych Konstrukcja dwudźwigarowa 6-przęsłowa Wysokość dźwigarów zmienna od 3,5-6,0m nad podporami |
985.000,ooEURO |
Most przez rzekę Elbląg Elbląg |
Mosty Płock S.A. |
Montaż przęsła nurtowego mostu stalowego. 2000r. -konstrukcja mostu 11-to przęsłowa -długość całkowita – 437m -rozpiętość najdłuższego przęsła nurtowego – 75m -montaż konstrukcji stalowej segmentu środkowego przęsła nurtowego -ciężar montowanego przęsła około 100t, długość 54,0m |
|
Most M-1 przez Regalicę Szczecin |
Mosty Płock |
Montaż mostu stalowego dł. 560m, 1999/2000r. Załadunek i transport przęseł drogą wodną na miejsce montażu, Montaż wysoki i scalanie konstrukcji |
870.000,oo EURO |
Most Odra Krajnik |
GDDP Szczecin
|
Remont mostu stalowego dł. 220m. - 1998r. |
248.200,oo EURO |
Most w ciągu autostrady A-6 nad Odrą Szczecin |
CB-SGE Polska
|
Montaż konstrukcji mostu 225m. - 1997r. Scalanie i montaż konstrukcji przęsła na nabrzeżu w Szczecinie. Konstrukcja stalowa dwudźwigarowa 3-przęsłowa. Montaż „wysoki” z pomocą wciągników przelotowych VSL i podpory pływającej. Ciężar konstrukcji stalowej 780T. |
420.000,oo EURO |
Most drogowy w ciągu autostrady A-6 nad Odrą Szczecin |
CB-SGE Polska
|
Montaż konstrukcji stalowej mostu 205m. 1997r. Scalanie i montaż konstrukcji przęsła na nabrzeżu w Szczecinie. Konstrukcja stalowa dwudźwigarowa 3-przęsłowa. Załadunek i transport przęseł drogą wodną do miejsca montażu. Montaż „wysoki” z pomocą wciągników przelotowych VSL i podpory pływającej. Ciężar konstrukcji stalowej 640T. |
428.000,oo EURO |
Most Naestved Dania |
Jacobsen Polska
|
Montaż konstrukcji mostu zwodzonego 108m 1996r. Scalanie i montaż mostu składającego się z 2 przęseł obrotowych. Konstrukcja stalowa skrzynkowa 2 dźwigarowa Ciężar 2 x 266T Długość 2 x 54m Wys. konstrukcji zmienna do 4,3m |
195.000,oo EURO |
Most Parnica Szczecin |
Trakt Szczecin, Energetyków 9 |
Scalanie i montaż konstrukcji mostu, długość 300m. 1995r. Prefabrykacja sekcji mostu (sekcja do 60 T, wym. 12x12m) ogółem 1100T (scalanie wyciętych elementów płaskich (blach), Montaż przęsła mostu, Konstrukcja stalowa, skrzynkowa, 3-dźwigarowa (2 komory), Ciężar przęsła 1350T. Rozpiętość 110 m. |
245.000,oo EURO |